Szanowni Państwo!

Zakończyliśmy badanie ankietowe dotyczące wartości, które są ważne w kształceniu dzieci. Uzyskaliśmy też informacje o tym co uznajecie Państwo za dobre w działaniach wychowawczych szkoły, a co moglibyśmy robić inaczej.
Serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy wzięli udział w badaniu. Państwa wypowiedzi zostaną wykorzystane w procesie tworzenia programu wychowawczego szkoły.
Prezentujemy wyniki badania.
System wartości
Odpowiedzi na pytania otwarte
Na pytania otwarte odpowiedziało 21 osób.
Na pytanie 1
Co uważa Pan/Pani za mocną stronę działań wychowawczych podejmowanych przez szkołę?
udzielili Państwo następujących odpowiedzi:
- pracę wychowawczą w klasach IV - VI - dotyczy to wychowawców konsekwentnych, mających pomysł na klasę, budujących klimat zaufania i bezpieczeństwa.
- galowy ubiór z kołnierzem, który jest
- bezpieczeństwo
- brak mocnych działań
- organizacja uroczystości szkolnych, nie na wszystkich jesteśmy, ale dzieci opowiadają.
- liczne działania na rzecz uczniów
- propagowanie strojów galowych
- wpajanie dzieciom wartości patriotycznych, dążenie do osiągania dobrych wyników
- wspólnota
- bliski kontakt nauczyciela z dzieckiem
- tradycje szkoły
- omawianie sprawdzianów z rodzicami przez nauczycieli uczących w klasach młodszych
- zrozumienie
- sprawiedliwość
- dyscyplina
- brak autorytetów
- bogaty program nauki poprzez zabawę i utwierdzanie dzieci, że są "jedną drużyną"
- dokładne informacje o uczniach w klasach I-III, szczegółowe omawianie sprawdzianów z rodzicami
Na pytanie 2
Na co szczególnie powinniśmy zwrócić uwagę, co moglibyśmy zmienić tworząc nowy program wychowawczy szkoły?
udzielili Państwo następujących odpowiedzi:
- odnośnie stroju galowego to ta umowa powinna dotyczyc takze nauczycieli, konsekwentne punktowanie zachowania, traktować dzieci na równym poziomie