Misja szkoły "Nasza szkoła fundamentem Twojej przyszłości, bowiem ad maiora natus sum".

13 maja 2019 22:14 | Aktualności

Wycieczka w góry

W dniach od 7  do 10 maja 2019 r. odbyła się wycieczka w góry. Uczestnikami byli uczniowie klas II – VIII, a opiekunami Panie B. Goździewska, A. Redwanowska, B. Okoniecka i pan dyrektor H. Chojnacki. O godz. 5.45 został podstawiony autokar i odbyła się kontrola Policji, a o 6.00 wyruszyliśmy w podróż. Najpierw zwiedziliśmy Kopalnię Soli we Wieliczce pokonując trasę górniczą. Otrzymalśmyi ekwipunek godny górników, czyli roboczy strój, kask, lampę i wyruszyli ponad 100 m pod ziemię. Wieczorem dojechaliśmy do zakopanego na nocleg. Następnego dnia przez 4 godziny byliśmy w Termach Chochołowskich, gdzie doskonaliliśmy swoje umiejętności pływackie. Dla niektórych z nas była to okazja, żeby nauczyć się pływać. Potem zwiedziliśmy skocznie narciarskie i Sanktuarium na Krzeptówkach. Wieczorem obiadokolacja i znowu nocleg poza domem. Następnego dnia pokonaliśmy trasę 18 km. Spacerowaliśmy malowniczą Doliną Kościeliską. Mieliśmy okazje dotknąć gór. Potem z Polany Szymoszkowej wjechaliśmy wyciągiem krzesełkowym na Gubałówkę. Tam odbyliśmy spacer ciesząc się pięknym widokiem Tatr. Po zjeździe wyciągiem krzesełkowym z Gubałówki, udaliśmy się na Krupówki, aby zakupić pamiątki. Ostatniego wieczoru w pensjonacie odbyła się dyskoteka. Po nieprzespanej nocy, następnego dnia pożegnaliśmy Zakopane i udaliśmy się do Krakowa. Zwiedzanie zaczęliśmy od smoka ziejącego ogniem. Następnie przeszliśmy na Wzgórze Wawelskie, weszliśmy do Katedry na Wawelu i na dziedziniec zamkowy. Drogą królewską przeszliśmy na rynek Starego Miasta. Tam zobaczyliśmy Sukiennice i odsłuchaliśmy hejnał z Wieży Kościoła Mariackiego. W drodze powrotnej zjedliśmy posiłek w McDonald. Przed szkołą byliśmy o godz. 22.00. Wycieczka bardzo nam się podobała. W skali 1:10 oceniliśmy ją na 11 pkt.